Hari isnin, pukul 8 pagi. Ada TEST 3 Calculus 1. I need to score. Tapi, tak study lagi? Apa nak jadi? Displin takde. Istiqamah pun tak. Asyik tidur je... COME ON BOOST UP YOUR ENERGY!!!
Showing posts with label an owl. Show all posts
Showing posts with label an owl. Show all posts
Sunday, April 3, 2011
O'oga
Labels:
an owl,
bad,
coretan,
early in the morning,
enthusiasms,
jalan-jalan,
miserable,
morning,
rungutan,
sunday morning,
tests,
traveling,
UiTM,
vacay
Wednesday, March 30, 2011
verb-log
Esok malam ada test physics. Tak study lagi. Kelas pagi esok takde. So class start tengahari. Tadi try siapkan laporan kelab pelancongan. ALMOST siap. Happy nya! Tinggal laporan dari bendahari je. Then dah boleh print out and hand it to HEP.
Need to settle things up. Everyday akan ada je kerja baru datang. So kalau postpone2, nanti jadi superMISERABLE! Tadi beli nescafe 3in1. Beli sebab ingat nak over night malam ni. Study through youtube. Tapi wifi macam tett je kan. Ohh WiFi! Tolonglah lancar sampai habis final. Beli nescafe, nak minum. Tapi air panas takde. Hampa di situ. Tadi ada water heater, cari balik, dah hilang.
Selalu malam2/pagi2 macam ni, ada je teman yang tak tidur lagi dalam rumah ni. Harini, takde. Sorang-sorang je tidur lewat malam ni. Anip pergi Shah Alam, attend IID. Dalam mulut, sebelah lips, ada ulcer. Its growing. Its hurt. Garam takde. Bibir kering, tak cukup minum air ke? Hari-hari minum. Phone? kredit RM0.00. Topup? Takde mood nak topup.
Studies? still diawang-awangan. Oh, HAPPY BIRTHDAY to my groupmate, Izzuddin Salleh ;]
Labels:
an owl,
bebel time,
birthday,
coretan,
diploma sains,
kuala pilah,
study,
UiTM
Wednesday, December 3, 2008
burung hantu..
Subscribe to:
Posts (Atom)
