Wednesday, June 15, 2022

Alhamdulillah aku dah dapat akses!

 


Assalamualaikum, hai korang! Aku saja je la revisit blog ni tadi, saja baca apa aku tulis dulu, belek-belek keliling, mengenang memori. Dulu lepas aku update entri bawah ni, terus tak boleh login. Blogspot ada buat blogger-legacy ke apa tah. Blog lama-lama kena claim. Aku cuba claim, dia kata dorang tak kenal aku. Hampa.

Tadi aku cuba la login Blogger ni, sebab aku guna email Yahoo dulu, dan Blogger sekarang guna Gmail. Godek-godek, tak menjadi, dia tulis "Create your blog name".. hampa kali ke-2..

Aku click logo "B" top left, homepage. Tiba-tiba DASHBOARD & semuaaaaa post aku came out. rezeki. moga terus ada akses. Lepas blog dulu, aku active share my whereabouts dekat Instagram. Apa aku buat, aku aku join, apa aku rasa, momen indah apa yang aku nak kenang. Tapi makin kau ber-network, makin ramai la masyarakat sejagat follow IG aku dan aku dah seldom share. Lepas tu ada IG Story, 24jam share. Tiada lagi tempat aku boleh scroll baca & menyelusuri perjalanan hidup aku haha.

Blogspot ni memang public, tapi tak ramai pun zaman sekarang ni tahu kewujudan blog aku ni.

Gambar atas tu, gambar lama. Masa degree dekat Palam. Aku masih bujang, berat je naik turun, tinggi masih sama. haha. InsyaAllah jumpa lagi nanti !

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails