Tuesday, February 7, 2012

random talk,

CASE1
O: Kau ada berapa siblings?
N: 10..
O: Woahhhh bestnyaaa! Best kan? Kau anak ke-berapa?
N: Bestt laa, no.8
O: Ohhh so kau ada dua adik laki pompan?
N: Ha'ah..
O: Besttnyaaaa

Okay motif atas ni sebenarnya nak highlight, dia ada siblings yang ramai & dia ada adik,kakak,abang. BESTNYAAA! And and dia rapat pulak dengan siblings dia.

CASE2
N: Kau ada berapa siblings?
O: Oh, aku ada 4 je..
N: Sulung?
O: Uh? tak la.. last. ;]

Ini pulak, dia buat saya terfikir, oh, best tak jadi anak sulung? Abang kepada adik-adik. Kalau saya jadi abang, saya nak jaga adik-adik saya, saya nak jadi abang yang baik, then adik-adik saya rapat dengan saya, share suka-duka dengan abang dia.

Itu benda yang saya tak dapat, tapi orang lain dapat. TAPI saya bersyukur apa yang saya dapat. Sebab apa yang saya dapat, tak semua orang dapat. So saya kira luckiest person juga la kan. Kawan-kawan saya ramai anak sulung, suka tengok dorang layan adik-adik dorang. HAHA! Saya takde adik, saya lah adik. Tapi saya dah besar. I'm getting mature. Thank you Allah! ;]

I AM HAPPY WITH MY LOVELY SIBLINGS! XOXO

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails