Tuesday, February 7, 2012

thank you, bff!


As Salam. Tadi Cik Hizzam Rizara Ferrari datang rumah. Lepak, borak-borak itu satu kemestian ye setiap kali balik. Esok both nak balik Uni masing-masing, then will be back busying dengan kerja/assignment. Anyway, I'm making this post only to say THANK YOU! Sebab effort datang rumah aku pagi-pagi buta, tunggu aku mandi 1jam lagi kan. hahaha. AND AND making me laugh, smile, happy! YEY.

Ini bukan pertama kali, tapi dah banyakkkk kali. Aku je yang tak pernah datang rumah kau kan? minta maaf, aku takut nak bawak moto, basikal takde, kereta nanti kena kejar dengan mak aku.hahaha

Sayanggggg kauu!!

p/s: i don't know why sejak semester ni aku gemar cerita pasal kau dekat kawan-kawan uitm aku. aku nak share dengan kawan-kawan uitm, aku ada kawan baik yang sangattttttt bestttt! Moga tiada sebarang kejadian yang tidak diingini berlaku diantara kami. Aminnn ;]

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails