Thursday, October 11, 2012

Nasi lemak telur mata separuh masak. YUM

Assalamualaikum. Pagi!

So today I did that (refer above image)! Alhamdulillah. Lama sangat tak breakfast nasi lemak. Ghaa... Thank you to my roomate, tolong belikan.

And I just realized today, I have became this one person yang share story with my mum. I mean, dulu, tak pernah cerita pun, jarang la. Kan ada certain people dia memang selalu share what happens today to their parents.. Selalunya perempuan la..

Ermm I guess it started when I read a story dekat Facebook.. Pasal kita selalunya akan pergi cari parents bila we need them, macam nak duit ke nak minta tolong apa-apa ke. Padahal dulu waktu kita kecil, dorang la teman kita 24/7. And now, sebab busy with life masing-masing, we make them sebagai pit-stop je.

Tersentuh tahu baca cerita tu. Sebab memang kena betul with me, therefore, I have decided untuk spend more time with them while it last. Nanti saya dah jumpa semula cerita tu, I will share it here eh!

Oh, and I want to wish VERY VERY ALL THE BEST to those who have paper today. Ada juga yang last paper today. Moga Allah permudahkannya.. Aminn Ya Rabbal Alamin.. ;]

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails