Sunday, January 6, 2013

Happy Birthday!!

Assalamualaikum. Kalau ikut kalendar Gregorian, today is my eldest brother punya birthday. Oh and seorang kawan, Shahrol Fahmie. So, HAPPY 26th BIRTHDAY ABANG! and HAPPY 21st BIRTHDAY SHAHROLE FAHMIE!

Sila ambil tahu your REAL birth-day according to Hijri Calendar. Mine is on 3rd Jamadil Akhir 1413 A.H. ;]

Aku ni kalau dalam siblings, kira macam outlier la. Tak satu kepala dengan sesiapa. Cuma dulu, selalu berborak dengan kakak. Kalau kakak dekat hostel, I will masuk bilik dia, dan menangis sebab rindu. Saya tak rapat dengan abang-abang, hanya dengan kakak.

Dah besar ni, kakak pun dah kerja, dah ada future-to-be-husband, saya pun tak rapat dah dengan kakak. Kakak masih rapat dengan both of my brothers. Nasib baik ada Mak, Mak la jadi tempat saya berborak kalau ada apa-apa. Alhamdulillah.

Dan bila makin besar juga, my eldest brother semakin bersikap ke-abang-an. Dia ambil tahu hal adik-adik, dia lebih care pasal adik-adik. Dia express ke-abang-an dia.. Terharuuuu sangat! Sebab dulu none of my brothers care. Kami jangal untuk berborak.

Abang saya wish birthday saya tahun lepas, dia kata dekat wall FB "Happy Birthday my little brother! ;]". And tadi bila I text him Happy Birthday, dia reply "Thank you adik~~~~ ^^"

Ya Allah. Rasa bersyukur sangat! Now baru rasa macam ada abang. ;']


2 comments:

Unknown said...

bestkan ada abg.. ayielah abg sebb anak sulung.. kehkeh yg pasti seronong kalau adik beradik saling faham memahami..

LightsOfHonesty said...

Happy Birthday Abang Farissss

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails