Friday, September 9, 2011

SELAMAT PAGI!!


5.36 a.m. Tak tidur lagi. Tadi member mengantuk, so saya pindah la dekat meja study, tak sempat rapatkan katil, dia dah tertidur dengan sedapnya. Malas nak kejut dia, so saya kena la carik something untuk bagi saya stay awake sampai la budak ni bangun. Sebaik ada laptop, kalau tak, tak tahu nak buat apa dah.

Tak sampai hati nak kejut, besides, takpe la, kelas saya pukul 10, dia pukul 7 ada rocall. Quiz Bel dah siap, esaimen Bel tinggal 0.01% je lagi, pastyear & essay Bel tak pandang pun lagi. Haha. Settle-kan Bel bagai ni hari jumaat, then jumaat malam study pasal Orienterring pula.

Ah, nampak tak background yang simple & huduh2 ni. Kalau tonyoh2 malam ni, sampai esok malam tak habis, so biar je la sampai situ, ada masa nanti sambung la pula.

update.
Eh dia tak bangun-bangun lagi la. Dah goyang3, tepuk2, tak mahu jugak.Haihh bila turn saya nak tidur pulak ni.dah pukul 7.1o pm,

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails