Tuesday, September 13, 2011

Raya di Ampang! *akhirnya


As Salam. Heyhooo! I'm here in Ampang. Baru sampai pukul 5pm tadi. Sepatutnya dijadualkan balik esok, tapi dah si Zamir Aliff ni tak sabar nak balik, saya yang menumpang ON je la. Pilih satu, satu hangus. Yang hangus nya jamuan Blok SP1 & SP2 malam ni. Well, kalau tak bayar, memang tak lantak la kan, hangus duit i RM10 youuu! Takpe lah, derma di Hari Raya. Ikhlas ni. hehe.

Apa-apa pun, tomorrow adalah secara official-nya, start STUDY WEEK yaww! Haa ni first time saya buat sepanjang belajar dekat uitm. Balik rumah time study week. Ini merupakan satu cabaran & risiko yang saya kena ambil atas keputusan saya untuk balik rumah minggu ni. Dekat rumah banyakkkk gila dugaan. Mak pun cakap "Haaa jangan asyik keluar je pulak nanti, study".

Before balik tadi, ada la beberapa stops yang dibuat. First kedai tayar sebab tayar belakang kereta zamir pancit dicucuk paku. Tahu apa uncle tua kerepot tuh panggil saya? He called me 'Yang'. ERK. Then another stop adalah dekat busten pilah, beli cendol abu bakar, mamak ni pulak cakap 'okay my dearr'. Aigoooo.. Cantik sangat ke muka aku ni. dodowl

Balik rumah, kak wati tanya "Kakak Nadia dah bagitau Faris ke? Pasal Kak Wati..". I'm just like, uh? pasal apa. "Kak Wati dah nikahhh!". (waktu ni saya macam, betul ke kak wati ni.), and yeahh she did. Daripada saya kecik, umur berapa eh.. sampai la 19 tahun ni haa, Kak Wati baru nikah. Congrats to her! WUHUUUU. Untung la dapat suami muda. hehe ;]

Um, balik ni, raya sorang-sorang je. Kawan-kawan semua belajar, takde yang ada dekat Ampang pun. Huu. Takpelah, sekali-sekala. ;]


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails