Monday, June 25, 2012

Timeline 1

As Salam. Uhuuuuuu sebak tiba-tiba. Tadi buka laptop, buka folder ni, jumpa cerita ni dalam bentuk notepad. I read it through. Rinduuuuuunya zaman tu! Rindu orang-orang tu. Ariff, Abg Fahmi, Hanif. Semua tak ada lagi dengan saya di kolej ni. ;'[

Pastu, bila lalu lalang dekat fakulti, poster Star of The Week last semester : Kak Syafiqah Jasmin, still lagi terletak di dinding-dinding utama. Teringat dekat Kak Syafiqah ni, senior physics yang terbaikkkk! Kak Piqa, sem ni kita ambil subjects yang Kak Piqa ambil dulu, takutnya....

Kelas 'material science' dah start. Basically we're revising benda-benda yang dah pernah belajar. Unfortunately, I didn't remember apa-apa pun. Sangat-sangat-sangat sedih. Dulu pernah gemarrrr sangat benda tu, sekarang hilang macam tu je, tak ingat apa pun. Astaghfirullahalazim.

Sebab saya dah semester-5 sekarang, juniors selalu datang cari, tanya soalan, minta tolong ajarkan. I WOULD LOVEEEE TO! But... saya tak ingat. Ya Allah, sangat-sangat rasa kecil bila tak dapat tolong juniors. Aku belajar apa selama ni? Tukar niat tu, belajar kerana Allah, bukan kerana nak dapat gred bagus untuk final exam.

Kak Piqa selalu inform, kalau ada apa-apa nak tahu/belajar pasal apa-apa subjects especially physics, buka lah KhanAcademy dekat youtube. Saya pernah buka few times, tapi dah lama sangat tak buka. Bila buka tadi, folder physics KhanAcademy tu, sepanjang scroll down list video-video tu, terkenang balik, 'dulu aku pernah belajar semua yang ada ni, tapi tak bestnya, aku tak ingat pun mengenainya, sedihnya'.

Mood sad-sad & reminisce ni akan bermula bila mula dengar lagu love love evergreen ni. Oh dan sudah pasti, saya sedang mendengar LATE NIGHT LOVE SONGS - Red.fm ;]

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails