Saturday, September 29, 2012

Rest in peace, Tiger! ;']

Assalamualaikum. Tengah study ENT, belek fesbuk kejap and I saw my sister's post. Dia tulis, GOODBYE TIGER, REST IN PEACE.. Which makes me tersentak.. dan baca the whole comments yang ada bawah tu... Tiger.. She passed away this morning..

Mak cakap dia sakit, and a Vet gave her an injection, and she became tak larat etc.. Then dad bawa pergi jumpa another Vet, he told dad yang kucing tu still bawah umur, shouldn't be injected.. or mungkin waktu inject tu terlebih dos...

Mum cried. Sister cried. I cried. Everyone in our family cried. She went through so many obstacles while she was alive.. Dia debab.. Dia comel.. Dia manja..

I used to call you debab dulu, you suka jalan meng-undur. Now, tinggal dua kittens je di rumah.. Whiskas & Puteh..

Awak, saya doakan awak bahagiaaaa di sana.

From the last few days... I kept reminding about you and your siblings di rumah... Rasa rinduuuu nak tengok anak2 kucing yang ceriakan rumah, yang teman my mum everyday.. Tapi sebab I have final exams, assignment, presentations.. I really hope boleh jumpa waktu balik cutisem nanti..

Tapi your ajal has came.. Earlier than I expected.. Byebye Tiger! We will be missing you, I will! Saya redha awak pergi... Awak teman lah adek awak, Kenit tu! Take care. MWAHHHHH

;']


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails