Tuesday, August 20, 2013

I am counting the days babeh!

Assalamualaikum! Ahaaa I am so excited + little bit of nervous nak sambung belajar. Bachelor Degree. Kalau dulu aku selalu impikan untuk 1st Degree di luar negara, tapi plan Allah lagi terbaik! Belum rezeki, mungkin mentally dan physically tak ready untuk berada di luar. Apapun, I am looking forward for this new field I am about to enter this upcoming September! Wohooo

Tadi buka facebook, there's a group special untuk student yang akan masuk UiTM Puncak Alam for September 2013 intake, Kak Maryam (one of the MPP) posted something that makes my adrenaline running lagi laju;


Tak sabar nak masuk kampus besar, tapi takut at the same time sebab I am used to kampus yang comel macam Kuala Pilah. Calming, nyaman, small, not that big, not that small, comfortable la. Easy to adapt. Apapun, PALAM! Here I come!! InsyaAllah ;]

2 comments:

Fatin Hanani said...

Salam faris :) all the best! Btw maryam tu bkan kakak dia sebaya kte..hehe kwn skola menengah kte tu..hehe

Tcca Anuar said...

eh puncak alam ke? saya stay meru.. huhu dekat jee dgn uitm puncak alam.. saje nk bg information, kalau nk cari brg murah, pergi lah meru. tk ramai student uitm puncak perdana tatau.. selalu nya just lalu je hihu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails