Tuesday, April 5, 2011

i miss u guys.

Just read two blogs that belong to my close friends, N & R. We were classmates from form3 till form5. Coklat mencurah2 ke ladang gandum. I know i should be studying right now.. got physics quiz this afternoon. But, it is necessary to read their blog. Tak suka macam ni. They both are girls. Was a BESTFRIEND! Stick together like water. Serious i missed THEM! Berdua, bersama, rapat gituww..

Start renggang sebab ada salah faham. Satu kelas perasan dorang tetiba jadi silent antara satu sama lain. Till today weh! Sampai harini dua dua senyap. Dua dua segan nak tegur satu sama lain. Kalau hangout, sorang keluar, sorang taknak keluar sebab takut sorang tuh tak selesa bila dia ada. Tapi deep in their heart, aku tahu! Aku tahu korang nak rapat macam dulu balik. Aku tahuu. Infact aku dapat rasa. Aku menangis sorang2 tengah2 pagi buta ni, sebab korang. Aku sedih korang macam ni. Aku sedih kawan aku macam ni. Aku nak korang bersama balik. Aku nak!


Korang, kalau korang baca entry aku ni, come on, pleasee... Aku selalu imagine yang korang akan jumpa, slow talk and hug erat2. (burst into tears). Orang selalu cakap, kawan2 sekolah bukan kawan yang kekal. Aku tolak 100%! Kawan sekolah la kawan paling aku sayang! Kalau ada problem between kita, aku terasa. Aku nages. Kita still in contact till today kan?

Dekat Uni, groupmate aku pun ada problem haritu, dorang terasa, dorang nages, open table then dah okay. Kenapa aku tak rasa feel macam dorang rasa? Aku tak tahu kenapa. Tapi aku betul-betul sedih bila classmate sekolah ade problemo.


I rindu korang. Aku rindu nak keluar dengan korang. Ingat tak dulu? waktu 1st day form4, korang berdua dengan aku, habis sekolah, pergi jalan2 KL dengan baju sekolah.

2 comments:

Hasreenajua A Rahman said...

faris :)
jgn lah nagis pasal ni ouhh.
sumpah, aku dah lama lupa.
aku tak pernah terasa, kau tau aku mcm mane kan? mcm mana org kutuk aku, hentak aku, aku buat derk je. aku bukan tak try nak betulkan keadaan. aku ok je, tetibe citer ni keluar balik. aku pon mcm haa? aku ingat nak betulkan keadaan, tp nmpak mcm lg hampeh, so aku delete dah pos tu. sorry if aku buat kau susah hati . aku pon tgh nak mid sem ni. malas nak pk faris :(

Hasreenajua A Rahman said...

anyway,aku ingat cerita ni dah close kan. ingat tak kita keluar sambut birthday ammar dulu? aku ok je, aku tak tau kenape suddenly pop up balik ohh. haihh, anyway thank you so much for caring faris :) friends forever !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails