Sunday, August 30, 2009

Just a story.

Salam. tadi dua kalik naik turun naik turun kejut kan my brother and my sister bangun sahur. aiyooo. penat kot. dah kurus, kurus lagi. ey2! dolce ta tido lagi la. uhh my eyes rase penat sangat. tadi belajar sekejap. fuhh. tape tape nak exam dah. kene berkorban sikit.

well for me, sahur tak makan pon takpe. just minum air. and if my mum around die suruh makan kurma, atleast 3bijik! hahah. die kate sunat.

and tadi dolce. ecehh dolce dah name die. well dolce mean sweet. haha. tuka tuka. dolce faris. feewit. hahah. tadi dolce faris pegi la lawat bloggy broKhai. calling him bro just because he is older than me. so respect la sikit. ;] erm then ternampak la pasal Blogospherex. haha. rase macam nak join je. heheh. saje je nak semak kat blog broKhai tuh. hahah.

pastuh die ade la suruh post comment. so i post;

salam bro, mine mine! hahah. nak menyibuk kat sini jugak! hahah. by the way, blogger best ape. boleh jugak blogging teros dari phone. ;]

Nama Blog: being kEriNk sometimes make me low confident
Description: Erm, most of it about my personal life. sometimes ade bitter, sweet. I'm trying my best to add some JOY, CHEER in my post so that ppl who reads my bloggy will feel "wahh! i love this blog. i want to read more!".
URL: http://sayekerink.blogspot.com

then click la post comment. kejap lagi i thought dah post. tiba-tiba hilang macam tuh je. adoiyai. PATIENCE is really really needed. sabar je la. fuhhh. redha. ;]

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails