Saturday, December 22, 2012

Observation

Assalamualikum. Last few days, I sent an email to Hospital Ampang. Asking their permission untuk buat observation di sana. Untuk apa? Untuk let myself clear akan what will I face day-by-day kelak if I choose 'that' thing. hahaha. Mula-mula ingat kalau mereka reply, boleh la buat waktu cuti midsem ni. Tapi dorang tak reply, so saya tak la bawa balik baju formal balik rumah.

Oh and, HAI! My midsem break already started todayy! Tapi I've been home since petang khamis. ;]

So, tadi check email, and TADAAA ada pun email dari Timbalan Pengarah (Perubatan) Hospital Ampang. Haaa mampu? T.Pengarah tau reply email aku. hahaha. Dia kata nanti kena inform mereka bila nak buat observation tu, sebab dia tengok kekosongan. Ada pula cerita kosong tak kosong.

Saya tak tahu nak reply apa lagi.. Sebab tak tahu bila nak buat observation tu. Minimum seminggu la kan.. Tak kan sehari dua, tak menyeluruh la macam tu. Rawr rawr..

"Dan janganlah engkau berkata mengenai sesuatu (yang hendak dikerjakan): Bahawa aku akan lakukan yang demikian itu, kemudian nanti.

Melainkan (hendaklah disertakan dengan berkata): Insya Allah dan ingatlah serta sebutlah akan Tuhanmu jika engkau lupa dan katakanlah: Mudah-mudahan Tuhanku memimpinku ke jalan petunjuk yang lebih dekat dan lebih terang dari ini." - Ayat 23-24, Surah Al-Kahf

Jzkk



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails