Saturday, January 29, 2011

Masalah Attitude

*ini gambar dengan housemate, Anip.
Salam. Semalam, hari jumaat kan? Haa ikutkan ada 3 kelas. But then kelas petang dibatalkan, then physics pun dibatalkan. So tinggal biology je la, 9-10 am. Miss cakap nak buat quiz. Okay la semua dah alert pasal tu.

9.23 a.m.
KRINGGG! KRINGG!
A: Hello?
B: Weh kau dekat mana?
B: Kita-orang dah habis buat quiz dah
A: Whatt?? (aisehhh)
A: Pastu aku macam mana?
B: Kau datang je la jumpa Miss
A: Oh okay okay..

KRINGGG RINGGG!
A: Hello?
B: Heloo FF, kau dekat mana?
B: Nape tak pergi quiz?
A: Ah jap jap aku nak siap-siap (mandi okayy!)
B: Okay nanti kau pergi jumpa Miss bilik dia tau
A: Ah bilik dia dekat mana?
B: bla3...
A: okay thanks!

Demmmmm lambat lagi. Minggu ni disaster. Sekarang ni tak kira tidur awal ke tidur lambat ke still bangun lewat. Ini yang lecturer selalu cakap MASALAH ATTITUDE. Alhamdulillah Miss bagi ambil quiz tuh pukul 3pm. Miss nasihat "ehh tak boleh macam tu, tak elok".. Hidayat pun said the same thing to me that morning. terima kasih!~~

2 comments:

BB.B.Com said...

adik, u have to change lah ... x boley la mcm ni slalu .. rosak ur future nnt

MGMSabri said...

tau x pe...
bgun awal adik faris...
nak kena nih...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails