Tuesday, November 16, 2010

Farkhan Amim

*paan aku amek tau beberapa gambar kau. I'm not a stalker. hehe
Ini nak cerita pasal kawan saya sorang ni. Tak kenal dia lama. Sekejap je. Only for few months. Kenal dekat UiTM N9. Dia dulu kelas DS1E1. Nama dia Farkhan Amim. Sangat suka kawan dengan dia. And and dulu dia la yang selalu membalas senyuman Faris Fikri yang gila ni. Haha.


Anak kelahiran Johor Darul Takzim. Anak sulung. Harapan ibu bapa untuk mendapat yang terbaik! Anak kepada dua orang dentist. Ayah dia ada clinic gg sendiri. WOAH! Jadi untuk memberikan yang terbaik, Farkhan ikut kata parents dia and FLY TO EGYPT! Lepas raya dia fly with others.. He's taking dentistry. Di mana? Di Mansoura University la. *wink2*

*wana, yan, noli, paan, zul, EH mana wani?
Apa lagi pasal Farkhan, haaa dia ada group of besties while dekat Kopilah. Mereka adalah Noli(yana), Yan, Wana, Wani, Zulfekar(peka). Jadi gabungan nama mereka ber-6 ni jadi la WYP2. hehe.

*DS1E1-ians
Ingat lagi waktu dia nak blah, dia senyap senyap je. besties dia je yang tahu. EKK ingat sikit eh, kampus kita kecik, therefore maklumat tersebar luas, besties dia cerita dekat roomate yang merupakan kawan kepada Wan, then waktu balik rumah cuti raya dengan Wan, Wan bagitau saya while waiting for KTM dekat Seremban. Dan saya bagitau dekat budak2 DS1E2 pulak. haha. Serious rasa macam duhhh! tak sempat nak bergambar dengan Paan. Hampir nak nages dalam KTM tuh. Wan cakap biasa lah tu, nanti panjang umur, murah rezeki, jumpa la balik.

*while at egypt dengan kawan baru ;]
Paan Paan.. baru seberapa bulan kenal kau, rasa macam dah kenal lamaaaaa dah. Anyway, setelah tunggu punya tunggu punya tunggu si FA ni update blog, last last update jugak. Hehe. And nak tahu tak dia cakap apa? baca ni. Saya highlight yeahhh "And Faris Fikri, i akan beli dahulu lomo camera than u do!". Cisss paan, takpe takpe. WANA WANI jomm kita beli dulu (eceh macam ade duit je).

*paan suruh korang pilih nak mana satu, dia tolong recommend kan. hehe
Paan Paan, rindu kau doe.. And i bet your besties miss you more. hehe. EH baru aku ingat, aku takde skype kau. Nanti la nak mintak. Take care Paan, hope kau akan succeed dekat sana! Go Go GGians. hehe ;]

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails