Saturday, June 19, 2010

Blink 182

Salam. hahaha. Nothing. Just nak share few lagu Blink182 je. Emm dulu dulu, saya suka lagi I Miss You.. Siap hafal lagi lyric dia. Still ingat lagi lagu dia. And i learn new verb iaitu Morgue. hehehe. Ini lagu diia...


Bawah ni pulak lagu yang dah lama saya carik and tadi baru jumpa itu pun kebetulan je. I asked my friend, Arif, lagu Blink182 apa yang best.. Then dia suggest la beberapa. Tetiba dengar, eh lagu ni la! hahaha... All The Small Things



Bawah ni pulak lagu pasal perceraian.. Quite okay la.. tajuk dia Stay Together For The Kids..


Emm bawah ni pulak Down. hahah tak tahu nak comment apa. okay la kut lagu lagu ni.. hum


Haa ini sesat. hahah lagu Cemetry by Silverchair.. Okay la. Not bad. ;]


Actually tengah bosan sekarang ni. Waktu di telepon menunjukkan pukul 4:45. huhahahahaha. tetottettot

EH EH!! Saya akan baliik kampung la petang ni. YEYYY!! Balik melaka. dengan abg2 & kak wati. Kakak tak dapat ikut sebab dia tengah posting kan.. Balik sehari je pun.. but still, excited la jugak sebab dah lam tak balik kampung. You know what? tadi Abek D tanya, "Dah telepon nenek dah kita nak balik esok?". Nak tahu kenapa dia tanya? sebab dia hoping nenek masak siap siap. haha. Teringat masa last year, eh last year ke this year, balik kampung, satu family except ayah, kakak la, baru je angkut dia dekat kolej, masuk masuk keta dia tanya "Nenek masak ape?" hahah. dodowl kan..

2 comments:

Qid said...

faris gile.
ahahahha :D

saye kerink said...

hehe syhhh.. aku belajar dari kau jugok! So kalau aku gila. kau insane. adil kan? haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails