Friday, December 31, 2010

Numbers

Semalam or sekarang kan banyak orang main status yang "inbox me number 1 to ...." tuh kan. So just buat la apa dorang suruh. Seronok & Thank you kawan-kawan! Sayang korang ketat ketat!! Ini number yang saya pilih:

3011(tarikh kenal this person) : Caring je, manje...hahahaa :D baek aty laa...~ tak mudah ambik aty, p salu tak tepati masa...n salu je tak dgr cakap...huhh!

0110 (this person birthday date): apekah 0 di depan kau ni? hehe. well you're cute and toooo white i mean fair guy. ;) gosh, sgt friendly n warm person. aku suka character kau sgt2. buat org selesa n tak kekok. btw next time turun kl ajak lah aku doo -.- sorry if sometimes bila serempak aku yg tak terperasan kau yeh? good friend. swear! cute smile ♥

Ah tu je la setakat ni. Anyway guys, saya taknak megah, bangga, riak, takbur, saya taknak okayyy. Yang atas2 ni, kalau korang rasa macam over, anggap je la mereka saja je berkata begitu, nak kasi ayat vogue! okay? ;]

Another thing is, ini kan dah hujung-hujung 2010 kan, so saye nak mintak maaf if ada salah silap dengan korang semua. I know, saye tak la berapa selesa kan orang, banyak je yang rasa tak selesa dengan faris fikri. I know.. I still a human being, i admit i did a lot of mistakes during 2010. I am truly apologizes to all of you. Next year is a new year for us. I want to make it better. I want to be a better person. I want this word to be real in my life next year(2011), ACTION SPEAKS LOUDER THAN WORDS. Happy New Year t0 all my friends.. no matter you are blogger or my social networking friends, to me, those who knew my name, knew a bit about me, they are my friend! And guys, thanks for being my friends. I LOVE YOU. Especially you! :]

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails